X

עגלה

עגלת הקניות שלך ריקה

עבור לחנות
משלוח חינם בקנייה מעל 1,000₪
לתשלום
תמונת נושא

מדוע משקלים לתעשייה קריטיים בעסק שלכם?

תמונה של משקל בתעשייה
עולם התעשייה עבר מהפיכה חדשנית וטכנולוגית משמעותית בשנים האחרונות עם הגעתם של משקלים לתעשייה משוכללים. כיום אפשר למצוא בשוק התעשייתי מגוון נרחב של סוגי משקלים המשמשים למגוון של סיטואציות בין אם רפואיות ובין אם לא, אך ללא ספק תעשייתיות המשמשות כל אדם ואדם. איך המשקלים הללו הפכו את עולם התעשייה לאיכותי יותר, ואיך הם גורמים לאיכות חיים טובה יותר? כל התשובות כאן.

איך משקלים לתעשייה משפרים את איכות חיינו

אנחנו לא תמיד חושבים על הגורמים הקטנים שמשפרים לנו את איכות החיים אך ישנם לא מעט מוצרים המביאים לאיכות חיים גבוהה יותר. הם נמצאים אמנם מאחורי הקלעים ואפשר למצוא אותם במגוון התעשיות וחלק משמעותי מהם שייך עולם המשקלים. משקלים לתעשייה הם חלק בלתי נפרד מתעשיית הרפואה, תעשיית הקוסמטיקה, המזון, הטקסטיל ולמעשה הם נוגעים בכל תעשייה ותחום. הם טובים לחקלאות, לשימושים ביתיים, לשימושים תעשייתיים קטנים וגדולים והחלק החשוב ביותר הוא שהם לא נשארים מאחור. ככל שמדובר על המשקלים הללו, הם ממשיכים להתקדם עם הטכנולוגיה והחדשנות ולהוות חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו גם בחזית וגם מאחורי הקלעים והדיוק שהם מביאים עמם ככל שהחדשנות והטכנולוגיה מתקדמים משמשים את כולם, בין אם בתעשייה ובין אם בחיים הפרטיים.

את מי משמשים משקלים תעשייתיים?

משקלים אלו שיכולים גם לשמש אנשים פרטיים אך גם משקלים תעשייתיים הם חלק בלתי נפרד מחיינו. הם נמצאים בקופות החולים, במעבדות, בבתי המרקחת, במרפאות, בבתי החולים, בעולם הקוסמטיקה, במכוני האסתטיקה, במפעלי התעשייה, בעולם האריזה, בעולם הטקסטיל ולמעשה כמעט ואין תחום שבו לא נוגעים המשקלים הללו. המשקלים שכולם לרוב מדברים עליהם הם משקלי אדם, אך זהו כלל לא השימוש הבלעדי שלהם. אם ניקח לדוגמא את עולם האפייה והבישול הרי שאף מאפייה או אף קצבייה לא תוכלנה לתפקד ללא משקל תעשייתי איכותי שיכול לספק נתוני מדידה ומשקלים ואם לרגע נלך אל עולם הרפואה אף יולדת לא תדע כמה שוקל התינוק שרק נולד, ואף רופא לא יוכל לקבל נתונים רפואיים מדויקים ומאד ספציפיים לגבי מטופליו ללא משקלים מסוימים המתאימים בדיוק לצורך הזה. כאשר רוכשים משקלים אלו חשוב לעשות זאת על סמך צרכים מאד ספציפיים ולדאוג להתאים את הצרכים אל הנתונים על מנת שאפשר יהיה לקבל את התוצאות המיטביות. ועל כן, את המשקלים הללו יש לרכוש אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

איך בוחרים את המשקלים המתאימים ביותר לצורך שלכם

על מנת לבחור את המשקלים המתאימים חשוב שתבחנו היטב את התחום שלכם ואת הצרכים שלכם. הנה כמה סוגי משקלים לתעשייה שיכולים להתאים בהתאם לצרכים הספציפיים:
  • משקל ביקורת – משקל זה מתאים בעיקר אל עולם החקלאות, המזון, התרופות ומדידה של כימיקלים ורכיבים שונים. חשוב לשים לב שהמשקלים כולם עונים על דרישות ספציפיות, עברו את המבחנים המחמירים ביותר ועומדים בתו התקן שכן יש לכך משמעות גבוהה מבחינת הבטיחות של המוצרים והדיוק, כאשר הדיוק הוא ללא ספק הסיבה לשמם התכנסנו לרכישת משקלים דיגיטליים חדשניים.
 
  • משטח שקילה – משטח השקילה מתאים גם הוא אל עולם הבריאות ואל עולם המזון. משטחי השקילה נראים לרוב בתי חולים, הם משמשים בתור משקלים לתעשייה של שקים כבדים, של מוצרים להם יש כובד משמעותית והשקילה היא מאד פשוטה, הנחת המוצרים על המשטח ותוך מספר שניות אפשר יהיה לראות את המשקל המדויק.
 
  • רכישת משטח מחברה מקצועית – זה לא סוד, כאשר רוכשים משקלים לתעשייה הדרך הטובה ביותר לבחור את המשטח המתאים היא רכישה מחברה מקצועית המאפשרת התאמה אישית וקבלת כל הפרטים והמידע הרצויים. ליווי אישי ומקצועי מהרגע הראשון יובילו אתכם אל המוצר המושלם.

לא לוותר על טכנולוגיה וחדשנות בבית העסק שלכם

כאשר אתם מתקדמים יחד עם הטכנולוגיה והחדשנות בין אם באמצעות משקלים לתעשייה ובין אם באמצעות כל מוצר אחר שאתם מבקשים לעשות זאת באמצעותו אתם מראים ללקוחות שלכם שאתם לא רק חושבים על הבטיחות ואיכות המוצר עבורם אלא גם ממשכים להתחדש ולספק את המוצרים העדכניים ביותר. חברת מאזני הארץ היא מהחברות המובילות בישראל בתחום השקילה והתוכנה ומספקת פתרונות תעשייתיים אל מגוון התעשיות. החברה בעלת צוות מקצועי ומיומן מעניקה שירות אדיב, מקצועי ואף מתן ייעוץ. צרו קשר כבר כעת.

להתאמת המשקל המתאים עבורכם

צוות עובדי החברה יתאים את סוג המשקל לצרכים השונים שלכם

    3DB8B2CA-21F1-4E31-83E2-35AFF9EA5376 Created with sketchtool. דברו איתנו CDE93192-0C6A-409D-880D-9BE72A560619 Created with sketchtool. וואטסאפ

    דברו איתנו

    השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה!